Firma Sanex Sp. z o.o. w Łowcach otrzymała dofinansowanie na realizację projektu pt. „Wdrożenie strategii wzorniczej w firmie Sanex”.
Cele projektu:
Celem głównym projektu jest wzmocnienie konkurencyjności firmy Sanex poprzez zwiększenie potencjału spółki w zakresie umiejętnego zarządzania wzornictwem oraz wzrost wykorzystywania wzornictwa w jej działalności. Działania te przełożą się na wdrożenie nowych produktów na rynek – opakowań z tektury plaster miodu. Jest to kluczowy cel projektu. Dodatkowo nastąpią: opracowanie kompleksowego modelu procesu rozwoju nowego produktu, działania w zakresie organizacji i procesów, usprawnienie technologii poprzez doposażenie posiadanych zasobów technologicznych, działania w zakresie identyfikacji wizualnej firmy oraz branding własnej marki produktów finalnych.
Planowane efekty:
Planuje się, iż w ramach projektu Wnioskodawca wdroży następujące działania, stanowiące rekomendacje opracowanej w etapie I strategii wzorniczej:
1. Wdrożenie wzornictwa oraz zarządzania nim jako narzędzia do opracowywania własnych rozwiązań produktowych.
Strategia obejmuje dwa aspekty:
– stworzenie zespołu odpowiedzialnego za proces projektowo-wdrożeniowy,
– opracowanie kompleksowego modelu procesu rozwoju nowego produktu.
2. Wdrożenie innowacyjnych wzorów przy jednoczesnym wdrożeniu nowych technologii produkcyjnych, pozwalających na wysokoseryjne wytwarzanie opakowań.
3. Opracowanie kompleksowej identyfikacji wizualnej Firmy oraz branding własnej marki produktów finalnych.
Rekomendacja obejmuje wdrożenie stopniowych zmian mających na celu ujednolicenie systemu identyfikacji wizualnej, a tym samym zbudowanie wiarygodnego i spójnego wizerunku przedsiębiorstwa.
Wartość projektu netto: 6 150 000,00 zł
Wartość kosztów kwalifikowanych: 5 000 000,00 zł
Dofinansowanie projektu z UE: 2 960 000,00 zł